poniedziałek, 15 lipca 2013

Króliki
Bunnies

Po niewielkich komplikacjach (tj. częściowym zjedzeniu wzoru przez moje królisie) zakończyłam pracę nad "królikami w kapuście" i mogę wreszcie cieszyć się gotowym obrazkiem. :)


Bardzo podoba mi się efekt, jaki daje użycie pojedynczej lub podwójnej nici w ramach jednego obrazka. Zdecydowanie jest to ciekawy zabieg, który pozwala wyróżnić pierwszy plan i zarazem oddalić drugi.
Kilka zbliżeń...



Mam jeszcze jeden obrazek z tej serii z kurkami. Może niedługo się za niego wezmę, ale mam mnóstwo innych planów. :) Aktualnie wykańczam nitki w gotowym już kocu z afrykańskich kwiatów i haftuję obrazek pełen motyli. Mam nadzieję, że niedługo zaprezentuję te prace na blogu.

A tymczasem...
pozdrawiam cieplutko :)

16 komentarzy:

  1. Fajne te królisie. :) Musiałaś się nieźle przy nich napracować. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh that is gorgeous, such a lovely finish!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny obrazek, cudeńko! zapraszam do siebie na bloga. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetny wynik pracy! Ślicznie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Very pretty and lovely finish :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak trójwymiarowy! a do tego uroczy, śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny obrazek! Do królików mam słabość :)
    Muszę je kiedyś wyhaftować !
    Piękna praca!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesłodki obrazek :) Dzięki Tobie zachce mi się jakiegoś królika wyszyć!:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny obrazek:)
    aż sama buzia się śmieje na jego widok:-)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne i sympatyczne :))) Bardzo jestem ciekawa tego obrazka z motylami!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny!!!! bardzo podobają mi się obrazki z tej serii - nawet schematy do nich mam zachomikowane :) może kiedyś się pokuszę i wyhaftuję...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo optymistyczne ten wzorek:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie widziałam wcześniej tego wzoru, ale jest śliczny!
    Fantastyczny efekt dało pozostawienie niewyhaftowanych kawałków w królikach - wygląda bardzo przestrzennie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Są cudne, a Twoje krzyzyki perfekcyjne ;o)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę i pozostawiony komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...