czwartek, 30 stycznia 2014

TUSAL 2014 #2

Nadszedł dzień na zaprezentowanie ozdobionego słoiczka TUSALowego. :) Czas pędzi nieubłaganie, a słoiczek był zdobiony "na wariata". W tym rozgardiaszu remontowym trudno było znaleźć materiały do zdobienia. Cieszę się, że mimo tego udało się coś stworzyć. Oto mój pierwszy, własnoręcznie zdobiony słoiczek:


Użyłam różowej bawełnianej koronki oraz lnu Belfast 32 ct - Petit Point w kolorze naturalnym. Wzór króliczka pochodzi z książki Veronique Enginger - Le Monde de Beatrix Potter. Kolory dobierałam wedle własnego uznania. Ozdoba słoiczka pełni u mnie funkcję igielnika, ponieważ pod tkaninę włożyłam trochę wypełnienia.
Widziałam już kilka słoiczków innych TUSALowiczek. Są śliczne!
Cieszę się, że mogę wziąć udział w tej zabawie. :)

Miłego dnia! xoxo

9 komentarzy:

  1. Śliczny słoiczek! Moja zakrętka też jest igielnikiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój słoiczek jest piękny....a ten zajączek z ogonkiem...słodziak :) Twoje prace jak zawsze mnie zachwycają.....pozdrawiam, Basia

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny! Towarzystwo różowych króliczków idealnie do niego pasuje :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to jest słoiczek zdobiony "na wariata", to aż nie mogę sobie wyobrazić, co by Ci wyszło gdybyś działała racjonalnie :)
    Ten jest po prostu cudowny, bardzo mi się podoba Twój haftowany króliczek! I ten len w kropeczki, bawełniana koronka, wszystko super dobrałaś ! No i fotki fajne - te porcelanowe króliki są takie subtelne! Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest przepiękny a ten króliczek taki rozkoszny i kojarzy się z Tobą od razu ;o) wspaniały pomysł i wykonanie ;o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie przystrojony słoiczek!;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę i pozostawiony komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...