poniedziałek, 25 sierpnia 2014

TUSAL 2014 #9

Czas ucieka i nawet nie wiadomo kiedy i dokąd tak biegnie. Pogoda przestała już rozpieszczać, a słońce zastąpił deszcz, chłód i dźwięk szeleszczących liści. Niewątpliwie czuć w powietrzu jesień...
Od rana próbowałam zrobić jakieś przyzwoite zdjęcie mojego słoiczka, ale za oknem szaro, więc i fotki takie mdłe i zgaszone... Cóż, takie uroki tej pory roku.
Mam nadzieję, że jesienna deprecha mnie ominie, chociaż próby znalezienia pracy skutecznie mnie dobijają... Grunt to myśleć pozytywnie. :) W końcu jesień niesie ze sobą wizję siedzenia w swetrze pod kocem z gorącą herbatą, kawą lub czekoladą. Do tego wyszywanie lub czytanie książek. Czegóż chcieć więcej? :)
W słoiczku przybyło niteczek, bo jakby powoli chęć do wyszywania wraca. Przeżywam chyba jakieś "zmęczenie materiału", bo przestały mnie cieszyć UFOki i kopa do pracy może mi dać chyba tylko jakiś nowy projekt, żeby się "oderwać" od ciągnących się za mną SALowych zaległości.
Czy Wy też tak czasem macie, że jak zbyt wiele niedokończonych spraw zwala się na głowę to trudno Wam się cieszyć nawet tym, co do tej pory uwielbialiście?

Miłego wieczoru xoxo

3 komentarze:

  1. UFOki? A cóż to takiego? :) Ja też powiem Ci, że już się nie mogę doczekać pani Jesieni, bo lato zawiodło mnie na całej linii i mam nadzieję, że jesienią będzie jeszcze w miarę ciepło, bo mam piękną wizję usiąść w kolorowym ogrodzie. Z kocykiem, herbatą i książką... Ajjj... :) Pozdrawiam z naprzeciwka! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. UFOki to niedokończone prace. :P Za granicą zwą je WIPs - ang. Work in Progress, czyli "praca w toku". Mam takie cztery aktualnie i mnie bardzo męczą. :/ Byłoby pięknie gdyby jesień nie była tak deszczowa jak dzisiaj... Żeby była złoto-ruda i żeby dopieszczała nas ciepłymi promieniami typowo wrześniowego słońca. :)

      Usuń
    2. Ahaaa... To mnie w takim razie te UFOki zasypują! :D W moim wypadku to taki "słomiany ogień", jak szybko mi się zachce, tak jeszcze szybciej mi się odwidzi, a zwłaszcza jak coś mi nie wychodzi... :/

      Usuń

Dziękuję za poświęconą chwilę i pozostawiony komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...